Live Αποτελέσματα Ημέρας


Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Υγεία : Η Δούκισσα Νομικού προτείνει τα προϊόντα της Herbalife!


Η Δούκισσα Νομικού προτείνει τα προϊόντα της Herbalife!


Η Δούκισσα Νομικού γράφει...


Γύρισα από το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη… Ναι επιτέλους ήρθε το καλοκαιράκι… Η αγαπημένη μου εποχή, μου θυμίζει ότι είμαι ακόμα παιδί… Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έκανα κατακόρυφο μέσα στο νερό και φώναζα περήφανη στη μαμά για να με δει… Που έφτιαχνα με τις ώρες μεγάλα κάστρα στην άμμο, που το κύμα τα γκρέμιζε χωρίς οίκτο και χωρίς να νοιάζεται για τη δική μου στεναχώρια… Που έμπαινα στο σπίτι με τις γεμάτες άμμο πατούσες μου και καθόμουν με το βρεγμένο μου μαγιό στον καναπέ… Αυτά και άλλα τόσα μου έχουν λείψει αφάνταστα… Και ας μην έχουν περάσει πολλά χρόνια… Νιώθω σαν να χάσαμε όλοι απότομα την ανεμελιά μας μέσα σε ένα βράδυ! Αυτά σκέφτομαι και μπαίνω βιαστική μέσα στο σπίτι… Τα πόδια μου είναι γεμάτο άμμο, το ξέρω… Το μαγιό μου είναι ακόμα βρεγμένο, το νιώθω… Ε και…; Κάθομαι στον καναπέ… Όπως τότε… (μόνο που τώρα εγώ θα τα καθαρίζω μετά…!!!) Προσπαθώ να κερδίσω λίγα δευτερόλεπτα από τη χαμένη μου ανεμελιά…


Σήμερα λοιπόν, φορώντας το επί 3 χρόνια αγαπημένο μου τιρκουάζ μαγιό, θα σας πω πόσο απλό είναι να φορέσετε και εσείς το μαγιό σας και να είστε περήφανοι-ες για τον εαυτό σας και το σώμα σας..

Καταρχήν, μην αγχώνεστε! Χαλαρώστε! Ακούστε μαζί μου αυτό το τραγούδι και ετοιμαστείτε να δώσετε τα καλοκαιρινά σας ραντεβού…

Όλα είναι δυνατά… Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο… Και τίποτα δεν είναι τόσο πολύπλοκο όσο νομίζετε! Σωστή διατροφή, εντατική γυμναστική! Αυτό είναι το «κόλπο». Όλοι το ξέρουν, λίγοι το εφαρμόζουν…

Αγαπήστε το σώμα σας… Μη νιώθετε τύψεις… Μην βιάζεστε… Μην ξεχνάτε ότι ένα υγιές σώμα είναι το ζητούμενο!

Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας… Αν δεν έχετε χρόνο… ΒΡΕΙΤΕ χρόνο… Κάντε κάτι για εσάς… Θυμάστε τα 10 tips που είχαμε δώσει…; Τα 10 μικρά μυστικά ομορφιάς…; 

Αν όχι, πατήστε εδώ!


Σας είχα ξαναμιλήσει για τη Herbalife. Σήμερα θέλω να σας πω κάποια πράγματα παραπάνω, μιας που με ρωτάτε συνεχώς γι’ αυτά τα προιόντα… Η Herbalife λοιπόν, είναι η Νο1 εταιρεία υγιεινής διατροφής στον κόσμο και προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις διατροφής με τα υπέροχα προϊόντα της! Θέλετε να πάρετε μια μικρή ιδέα…;


Το πρωτεϊνούχο ρόφημα Formula 1 (στο οποίο εγώ προσθέτω γάλα και μια μπανάνα και δεν φαντάζεστε πόση ενέργεια μου δίνει!!!), το ρόφημα βοτάνων (αγαπημένο τσάι-εγώ το προτιμώ παγωμένο και με γεύση ροδάκινο) , ο χυμός Αλόης ( δυο,τρεις σταγόνες στο νερό είναι αρκετές!) , το Formula 1 Θρεπτικό Meal Bar ( η ιδανική λύση για ένα υγιεινό γεύμα όταν βρίσκομαι εκτός σπιτιού!!!), η protein bar (αγαπημένη μου γεύση είναι η σοκολάτα-λεμόνι και μπορώ να τις φάω όλες τις μπάρες!!! Άλλωστε έχουν λίγες θερμιδες!) , είναι μόνο μερικά από αυτά… Φυσικά δεν θα μπορούσα να ξεχάσω τη νέα αθλητική σειρά Herbalife24 , η οποία είναι ιδανική για όσους κάνουν γυμναστική, χορό, κολύμβηση… Και αυτό δεν το λέω τυχαία… Γιατί αν δεν βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, κάνετε μισές δουλειές!!!


Το καλοκαίρι που μας χτυπά την πόρτα υποδεχτείτε το με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση… Μην έχετε ανασφάλεια για το σώμα σας…

Πιστέψτε στον εαυτό σας για να σας πιστέψουν …

Αγαπήστε τον εαυτό σας για να σας αγαπήσουν …

Κλείστε πονηρά το μάτι και φορέστε το αγαπημένο σας μαγιό…


Και μην ξεχνάτε, ένα υγιές σώμα είναι πάντοτε Όμορφο..

ΥΓ. Πέρασε η ώρα… Το μαγιό σχεδόν στέγνωσε… Τα δευτερόλεπτα της χαμένης ανεμελιάς αναπληρώθηκαν και με το παραπάνω… Σηκώνομαι… Ναι, ναι καλά το φανταζόμουν… Ένας τεράστιος λεκές από το βρεγμένο μαγιό σημάδεψε το ύφασμα του καναπέ… Οι κόκκοι της άμμου με προδίδουν αφού είναι διασκορπισμένοι παντού… Ε και…; Έγινα για λίγο παιδί όπως σας έλεγα… Τρομάρα μου!! Ας μαζέψω τώρα!

Πηγή : entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τις τελευταίες 7 μέρες

Κουπόνι Στοιχήματος με Live Αποτελέσματα